Třídenní jarní jídelníček

Třídenní jarní jídelníček
Chcete se lépe zbavit odpadních látek ze svého organismu těla a třeba i trochu zhubnout? Nabízíme vám tipy jak na to. A protože nikdo nemá rád zbytečné řeči kolem, připravili jsme detailní jídelníček rovnu na tři dny.

Co jste nestihly do Velikonoc, zvládnete i po nich, ostatně téma očisty organismu a nejrůznějších redukčních režimů řešíme my ženy po celý rok.

 

Důležité je vůbec začít

Opakování je matkou moudrosti, tak si raději znovu připomeňme, že pokud chcete pro sebe udělat něco dobrého, je vhodné výrazně omezit tučné potraviny a živočišné tuky vůbec, stejně tak i sladkosti a příjem cukrů. Dále alespoň dočasně vyloučit alkohol, omezit či vyloučit kávu. Naopak plusem je dodržovat v jídle pravidelnost, hodně pít (kohoutková voda je trendy!), zvýšit podíl zeleniny a také ovoce, rybí produkty, rovněž i zakysané mléčné výrobky a celozrnné výrobky.

 

Jídelníček na tři dny

1. den
Energie: 5100 kJ, bílkoviny: 81 g, tuky: 39 g, sacharidy: 141 g

 

2. den
Energie: 5000 kJ, bílkoviny: 73 g, tuky: 41 g, sacharidy: 134 g

 

3. den
Energie: 5040 kJ, bílkoviny: 90 g, tuky: 26 g, sacharidy: 160 g


Připravila: Marcela s využitím zdroje www.bileplus.eu
Foto: archiv Bílé plus
29. 4. 2014